duminică, 14 iunie 2009

Cabaret si program pentru adulti, la terasa Hotelului Trotus din Onesti


Terasa Hotelului Trotus din Onesti, care mai este numita si gradina de vara si care a fost deschisa recent, organizeaza, pe toata perioada estivala, spectacole de cabaret sustinute de mai multe trupe de dansatoare din Chisinau, alcatuite in special din studente de la diferite facultati. Primele dansatoare au ajuns deja la Onesti, unde programul artistic se deruleaza seara, intre orele 21,00 si 22,00. “Trupele se schimba cam din 3 in 3 saptamini, iar de la 1 iulie, vor sosi si citeva trupe profesioniste”, ne-a spus Marcel Bujor, directorul general al Hotelului Trotus. Tinerele moldovence asigura un program complex de varietati, din care nu lipsesc dansurile orientale sau cele tiganesti. Pentru adulti, dupa orele 22,00, dansatoarele pot sustine si programe speciale, sens in care pe scena terasei s-a montat si o bara de striptease, dar evolutia tinerelor nu depaseste limita bunului simt si se incadreaza in sfera manifestarilor de divertisment. Insa nu doar dansatoarele pot fi urmarite la gradina de vara, ci si formatia Rapsodia, solistul Florin Popa si instrumentistii Lucian Grigoras si Costel Tingaiala. De asemenea, la teresa hotelului onestean vor sustine concerte interpretii Aurel Moldoveanu, Laura Lavric, Vasilica Tataru si Cristi Nastase, solistii pregatiti la Casa de discuri din Onesti, “Electro Star”, formatiile de dansuri populare instruite de Francisc Enasel si multi altii. “Ambientul este si mai deosebit anul acesta, fata de anul trecut, pentru ca am schimbat tot mobilierul vechi, care era din plastic, si l-am inlocuit cu piese din lemn, care sint mai rezistente si mai placute, desi sint mai scumpe - ne-a mai spus directorul general Marcel Bujor. De asemenea, s-au inlocuit toate echipamentele de sonorizare si iluminare, precum si instrumentele si aparatura formatiei. Tot ca noutate, s-a trecut la un meniu complet, iar la terasa se poate servi orice, de la ciorbe si pina la pizza, si nu doar traditionalii mici sau cirnati. Ne gindim sa facem si un meniu al zilei, care sa fie diferit, de la o zi la alta”. Terasa este deschisa zilnic, intre orele 12,00 si 24,00, programul muzical se desfasoara de la 19,00, la 23,00, iar programul de cabaret este intre 21,00 si 22,00, dar acesta poate fi si prelungit.

George MARTIN

http://www.ziaruldebacau.ro/ziarul/2009/06/09/cabaret-si-program-pentru-adulti-la-terasa-hotelului-trotus-din-onesti.html

Un comentariu:

Nutu Roxana spunea...

Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
*dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
*daca vrei sa ramai insarcinata.
*dacă vrei să vindeci vreo boală.
*dacă vrei o putere spirituală.
*Dacă doriți să opriți avortul.
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}