duminică, 14 iunie 2009

Datornici de top la ANL


Valul urias al datornicilor pe care ii are societatea de termoficare din localitate este bine cunoscut, insa mai putin stiut este faptul ca locuitorii din blocurile ANL onestene au datorii de ordinul zecilor de milioane. Pare incredibil in conditiile in care aceasta firma trece de aproximativ câteva luni de zile printr-un impas financiar din care nu se stie cum va iesi.

In blocurile construite de câtiva ani in municipiul de pe Trotus locuiesc familii tinere care trebuie sa treaca printr-un filtru de “foc” pentru a putea beneficia de o astfel de locuinta. De altfel, acestia semneaza contracte in care se stipuleaza negru pe alb faptul ca nu trebuie sa aiba datorii la plata chiriei pentru locuinta de tip ANL. Si totusi, unii au datorii uriase, nu la plata chiriei, ci la achitarea contravalorii facturilor restante pentru furnizarea agentului termic. Sunt restante chiar si mai vechi de un an de zile, si care demonsteaza faptul ca acestia, doar constrânsi, gasesc de cuviinta sa-si onoreze datoriile.

Zeci de milioane restante la Termon

Din listele afisate de catre reprezentantii firmei de termoficare reiese faptul ca datoriile tinerilor care locuiesc in ANL-uri nu sunt mici. Din contra, pe alocuri ele depasesc câteva zeci de milioane. Astfel, in Aleea Viitorului nr. 1 sunt doar doi rau-platnici: Gabriela Botez care are o restanta de 2.971,59 lei, iar Ion-Alin Stanciulescu datoreaza suma de 1.347,35 lei. In schimb, pe Aleea Viitorului nr. 2 numarul datornicilor este mai mare. Este vorba de Nicoleta Catalina Vrânceanu care are de achitat 2.969,05 lei, Mihai Dumitru – 1.655,77 lei, in timp ce Cristina-Aurelia Plop are de achitat 3.176,70 lei. Restante au si Mihaela Iftinoiu – 1.949,65 lei, Alina Nita – 1.011,86 lei, Maricica Virginas – 1.650,97 lei si Narcis Luca – 427,63 lei. Si pe Aleea Viitorului 3 sunt datornici. Vasile Serban are o restanta de 429,79 lei, Vasile Sandu – 635,15 lei, Marius Bogdan Tenea – 1.103,31 lei si Daniela Bogdan – 725,84 lei.
Pe Aleea Viitorului 4 sunt urmatorii restantieri: Maria Nicoleta Vâsca – 1.211,37 lei, Rodica Calin – 3.186,19 si Nicusor Burducea – 1.052,16 lei. Rau-platnici intâlnim si in Aleea Viitorului 5. Printre acestia, cele mai mari debite le au Florenta Ursache, cu 451,02 lei, Dan Racovita, cu 1.699,8, Vasile Florin Sandea, cu 3.122,56 lei, si Victor Popescu, cu 785,9 lei. Sase datornici sunt in Aleea Viitorului 6. Si anume Florentina Teodorescu cu 743,36 lei, Paul Lefter cu 651,35 lei, Mihai Stefan Autu – 1.984,3 lei, Teofana Toader – 514,82 lei, Cristinel Mihalea – 1.413,01 lei, dar si Adina Oprescu – 946,48 lei. Mai amintim ca pe Aleea Viitorului 8 sunt doar trei rau-platnici. Leornard Panaite, cu 1.865,11 lei, Alin George Manea, cu 440,98 lei, si Georgeta Ciobanu – 634,24 lei. Trebuie precizat ca toate aceste restante nu includ si penalizarile aferente. Astfel, când acestia se vor deplasa la casieriile Termonului vor avea surprize la aflarea valorilor penalizarilor.

„O parte au achitat“

Asta ne-a declarat edilul sef al Onestiului, Emil Lemnaru. “O parte dintre datornicii Termonului care locuiesc la ANL-uri si-au mai achitat din datorii. Deci, cea mai mare parte a datornicilor si-au achitat restantele. Oricum ar fi, nu e normal ca, locuind la ANL-uri, sa ai datorii asa de mari. Numarul mare de datornici ai Termonului reflecta faptul ca toate conducerile care s-au perindat pâna in prezent nu au fost interesate de bunul mers la societatii. La aceasta ora, Primaria si Consiliul Local Onesti nu au nicio datorie catre Termon. Dimpotriva, se intâmpla invers. Situatia in care s-a ajuns acum evidentiaza faptul ca nu au stiut sa-si gestioneze problemele. Au investit mai mult decât au produs”, ne-a declarat seful municipalitatii onestene, Emil Lemnaru.

Cei care nu respecta legea, trimisi in judecata

Potrivit declaratiilor purtatorului de cuvânt al Termonului, ec. Loredana Bratoveanu, am aflat ca datornicii vor fi actionati in instanta. “Am trimis restantierilor notificari cu sumele datorate. Am facut angajamente de plata, care daca nu vor fi respectate de catre datornici acestia vor fi actionati in instanta”. Practic, cei care datoreaza sume mai mari de 3 milioane de lei vechi au fost notificati urmând ca in urma angajamentelor de plata facute sa fie chemati in instanta.

Dana Lungu

http://www.onestiexpres.ro/datornici-de-top-la-anl.html

Un comentariu:

Nutu Roxana spunea...

Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
*dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
*daca vrei sa ramai insarcinata.
*dacă vrei să vindeci vreo boală.
*dacă vrei o putere spirituală.
*Dacă doriți să opriți avortul.
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}