duminică, 14 iunie 2009

Programul de amenajare a unor noi parcari in Onesti a progresat


Prima etapa a programului demarat de Primaria Onesti in privinta parcarilor auto s-a axat pe demolarea vechilor garaje, care se transformasera in depozite de materiale sau chiar in cotete pentru gaini si care ocupau spatiu in mod inutil. Multe dintre aceste garaje au fost deja desfiintate, spre satisfactia celor care nu detineau astfel de constructii si spre nemultumirea proprietarilor, care au ramas fara cotete si fara spatiile de depozitare. “Garajele reprezentau o mare pacoste – a spus primarul Emil Lemnaru. Populatia este foarte multumita acum, iar incintele s-au luminat dupa ce au fost desfiintate garajele”. In etapa urmatoare, s-a trecut la amenjarea de parcari, având in vedere si spatiul câstigat dupa demolarea garajelor. “Pentru garaje subterane sau supraetajate trebuie bani foarte multi, de care noi nu dispunem, insa putem sa amenjam noi locuri de parcare, in apropierea blocurilor de locuinte. Se vor amenaja locuri de parcare pentru toti cetatenii municipiului. Astfel de spatii vor fi bine delimitate, iar Politia Comunitara, care urmeaza sa se infiinteze in curând, va bloca autoturismele care depasesc linia de demarcatie dintre spatiile de parcare”.

Onestenii nu-si pot adjudeca parcarile cu de la ei putere

Initiativa Primariei Onesti a fost foarte bine primita, chiar si de catre consilierii PNL, care au sustinut si ei ca fostele garaje ocupau spatiul degeaba, iar proprietarii acestor constructii nu-si mai tineau masinile in garaje, ci tot pe domeniul public, unde mai ocupau si alte spatii. Insa unii onesteni nu au mai astepat ca Primaria sa delimiteze spatiile de parcare si au facut ei, pe cont propriu, acest lucru. Asa s-a intâmplat pe strada Emil Rebreanu, unde au aparut niste stâlpisori metalici, plantati de cei care au vrut sa-si insuseasca locurile de parcare. “Toti stâlpii amplasati in acest mod vor fi taiati”, a dispus seful executivului onestean, care a asigurat ca, la finalizarea programului aflat in derulare, toti detinatorii de autoturisme vor beneficia de spatii de parcare, insa acestea trebuie sa fie alocate de municipalitate, si nu insusite in mod haotic de cetateni. Pe masura ce programul pentru parcari avanseaza, se vor lua masuri din ce mai aspre si impotriva celor care isi lasa masinile pe spatiile verzi, aspect de care onestenii se plâng de mult timp. Primaria a inceput, de curând, si un program de blocare si ridicare a autovehiculelor abandonate, parcate sau stationate in locuri nepermise, insa prima faza a acestui proiect s-a focalizat pe masinile scoase la vânzare ambulanta pe strazile orasului, urmând ca activitatile sa fie extinse, treptat, si asupra altor categorii de vehicule, inclusiv a celor lasate pe spatiile verzi.

Gheorghe LEU

http://www.observatordebacau.ro/2009/06/12/programul-de-amenajare-a-unor-noi-parcari-in-onesti-a-progresat.html

Un comentariu:

Nutu Roxana spunea...

Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
*dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
*daca vrei sa ramai insarcinata.
*dacă vrei să vindeci vreo boală.
*dacă vrei o putere spirituală.
*Dacă doriți să opriți avortul.
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}